Friday 29 July 2011

Little H the fish face

It’s a week today since the terror attacks and despite its terrible consequences we are trying to return to our day-to-day business. That is what everything is about now, to show that despite what happened we are strong, stand together and will not let one person’s cruel actions stop us. (Let’s stop before this is labeled propaganda).

Little H is untouched by the events and she “is up to no good” as usual as these pictures show.



How did you get fish in your face?



I have no idea mummy




















I was just hiding



Just like that!


Applause please


7 comments:

  1. Hehe, så søt hun er! :)

    Også må jeg føye til at jeg troooor jeg digger kjøkkenet ditt, ser det ikke så godt så vanskelig å vite for sikkert :)

    ReplyDelete
  2. Michelle Crawley29 July 2011 at 14:08

    I am so excited to meet this little cutie!

    ReplyDelete
  3. Åh vad söt hon är! Helt underbar, hoppas jag får träffa henne och er nångång snart!

    ReplyDelete
  4. Inger Lise- takk for at du tror at du liker kjøkkenet vårt :-)
    Vi er veldig fornøyde med det. Vi byttet alt da vi flyttet inn for 3 1/2 år siden og fikk det akkurat slik vi ville. Høyglans kjøkken fra Kvik, orange vegger og hvitt gummigulv.
    Kanskje jeg skal legge ut noen skrytebilder? ;-)
    God helg!

    ReplyDelete
  5. Ja, legg gjerne ut skrytebilder! Jeg digger det. Iallefall tror det ;) Høres skikkelig stilig ut.

    Husk å legg med detaljer om hva de forskjellige tingene er og hvor det kjøpes ;) Kanskje jeg henter noen ideer. Gummigulvet høres iallefall ut som noe jeg kunne hatt.

    Gleder meg til vi en dag har eget hus/leilighet, da vet jeg hvordan vi skal ha kjøkkenet vårt.

    ReplyDelete
  6. Nydelige lille H - Jesper smelter sier ha :)

    ReplyDelete

Comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...